sista januari.

ja men då har man varit på vårdcentralen då!
hör och häpna, men jag fick hjälp den här gången ;O ha!
jag blev förvånad, tredje gången gillt alltså. men då vet man det till nästa problem, att du måste komma dit tre gången innan du får hjälp! ;)

men uch, dom tog blodprov för att kolla om jag är allergisk mot mina hundar. hoppas jag inte är det, annars är det bara att äta allergitabletter i resten av livet ! :)
efter vårdcentralen åkte jag och mamma till ÖB, var ju tvungen att köpa shampoo, och dammsugs påsar!

så nu är det också skinande rent hemma överallt! känns bra. och det luktar vanilj.
ja älskar ikea, och deras doftljus ! :)

nej nu ska ja duscha, sen blir det bara massa måndagsmys ! :)




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0