Redbrick

hejhejhallå !! :D

ååh idag har jag varit duktig! jag har städat och vädrat och grejat hemma, till och med trolla var med och dammsög förut. vilket jäkla spel hon hade, jagade dammsugaren, bet i sladden, skällde på den.. haha!

och så fick man samtal från bemaningen också, ska jobba torsdag fredag 18 - 21, kommer bli super. kommer antagligen jobba på pubben i helgen också, så det blir en långhelg med jobb! :) kommer kännas bra efter tre hela lediga helger i rad.

just nu sitter jag på redbrick, eller jaah, jag jobbar ! :) snart kommer ett sällskap med mat gäster, blir roligt så man får göra lite ! :) har också härligt sällskap av bästa kocken fredrik!
men längtar tills jag får komma hem och lägga mig i soffan och bara kolla på film och slappa. kommer visserligen ha trolla inatt, så det märks ´hur många gånger man får gå ut med den galningen inatt ! :)

nej nu ska jag göra ett ryck ! :)




talk to you later !! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0