one year..


fanfanfan, att tiden kan gå så fort. ett år idag, det känns som det var knsk tre månader sen som du försvann.
jag saknar dig varje dag. hoppas att du ska komma tillbaka hela tiden. men det kanske är nu man ska inse att du aldrig mer kommer komma hit.

jag väntade på ditt årliga telefonsamtal när jag fyllde år, så dom du brukar ringa och sen sjunga för mig. du gjorde aldrig det. jag vet att du inte kan göra det längre men jag hoppas ändå.

du missade så mycket, min bal, min student. jag skulle verkligen vilja ha dig här nu.

men nu ska jag, mamma och morfar åka och hälsa på dig.

jag älskar dig mormor, hoppas du har det mycket bättre nu!  <3  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0