mina hundar !

heeelllluuuuu dääär ! :)

Blev klar med målningen inatt, känns skönt att det bara är köket kvar att måla, men det blir nästa vecka det!
Idag när jag vaknade så blev det kaffe mys med Linda och Madeleine, för Elin åkte hem vid elva.
Satt och kollade på tv tills vi insåg att vi kanske skulle göra något med dagen, så vi busade lite med Trolla, eller jaah, Madde och Linda skämmer bort henne, och tar upp henne i bäddsoffan och grejjer! (:
Efter ett tag så ville dom ner på stan och greja, så då tog jag med mig Trolla så hon fick lite social träning.
Och alla på stan stannade, frågade om dom fick klappa henne, sa vad söt hon var. haha :)
På vägen hem tvärdäckade hon i bilen. Men jag är jätte stolt över att hon var så duktig!
Nu sitter jag hemma framför tvn, och kollar då och då när Monster och Trolla leker, eller jaah, Trolla leker med Monster.
Men dom är mina älsklingar, och dom är världens sötaste tillsammans ! :)
Nu blir det tvhäng, sen lite mer tvhäng. :)

Föresten så ringde dom från bemaningen, så jag ska jobba på fredag! WEEI :)





Talk to you later on !

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0