måndag.

måndag, igen.. hela dagen också. haha (:

jag är nog helt tillbaka från alla sjukdommar och grejer, ingen feber eller ngt. känns riktigt bra det ! :)
helgen har varit underbar, i fredags tog jag det bara lugnt och det behövdes.
lördagen skulle bli lika så, men det blev att man gick ner till matilda och fredrik ist, där det senare blev lite party! (:
fredrik hade ju fyllt år, så det var lite födelsedags party för honom. Grattis igen ! :)
efter att jag varit där, gick jag och mötte upp mina andra halvor på katrinedalskrogen! :) <3
och sen blev det NS och dansa ! hahaha xD
så igår, var det inte mkt jag orkade göra, men det är ju bara mitt eget fel:) roligt var det iaf.

nu ska jag snart iväg till vårdcentralen, ska bli intressant om man får ngn hjälp den här gången, eller om man blir hem skickad och blir tillsagd att googla svaret hemma ?!
jävla idioter där borta bara, uch för karlskogas sjukvård!
det får bli att ta med mig mamma, så jag har ngn som står på sig ! :)

nu ska jag börja tvätta, har råkat samla på mig tre tvättkorgar, helt fyllda med tvätt! ajajaj...
och ta tag i disken!




PUSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0