:)

heej (:

det blev att vandra ner till pubben igår med madeleine och elin ! :) tog en cider och träffade lite folk! det var trevligt. när vi kom hem så var vi hungriga, iaf jag och madde, så vi satt och käkade medans elin messade med sin efterhängare.

blev väckt i morse av telefonen, fick mer tider att jobba i helgen. så med andra ord jobbar jag
ikväll 18-21
imorgon 18-21
lördag 7-10 , 18-21
söndag 7-10, 18-21
måndag 7-10, 18-21

och på allt det, kommer jag jobba minst en kväll på pubben också, från 21 till 3. uch ! haha. bara att vänta på svar från chefen där och se vilken dag det är.

just nu så ligger jag och madde i soffan här hemma, vi ska göra oss iordning snart och bege oss till stan för ett ärende och sen en liten fika på somhemma  ! :)



PUSSPUSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0