Elin !

tja, tjenare, tjabaa !! xD haha.
är på ovanligt bra humör iag, kan inte riktigt förstå varför, men jag klagar absolut inte ! :)
vaknade av att trolla hoppade upp på mig imorse, så söt! <3
sen dess har jag drukigt kaffe och små plockat lite hemma, ska snart börja med att plocka ut grejer från den stökiga delen av vardagsrummet, och ställa i ordning där, samt bära ner mammas och tobbes köks saker till deras kök, och plocka in mina! :) dammsuga och moppa får det bli. och tända massa vanilj ljus så det luktar gott!
ska jobba ikväll, det ska bli riktigt roligt, har inte jobbad på karlberg sen i sommras! tummen upp på det! :)

men det allra bästa idag, det är att Elin, "the worlds greatest" kommer sen! vi ska ha mys kväll, (: blir väl kanske film, godis någon god mat. kanske en morgan eller två, och ngr öl som står så snällt och väntar, vem vet liksom.. :P

nääee, dax att göra ngt mer än att sitta och hänga vid datorn, börja plocka... om en stund! :)






talk to you later !

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0