Branäs!

Nu är vi hemma, efter en helt galen helg! och då menar jag verkligen galen !

Fredagen, det var den dagen alla blev kalas fulla och vi tror vi hade roligt ?!
Körde massa olika roliga spel hemma i stugan, och blev med ett enkelt ord, FULLA.
Åkte in till Branäs, men en så kallad Partybuss, träffade två Norskar. Trevliga!
Hoppade av bussen, gick på förfest med Stassare.
Det var vid den här tiden som Elin hade blivit jätte full, vilket hon aldrig blir?! Så jag ställde fram ett glas vatten till henne som hon skulle dricka innan hon fick öppna en öl, men det slutade med att hon drack en öl, och typ, ööh.. 4-5 glas vatten, och låt mig citera. - det var det godaste vatten hon någonsin hade smakat! hahah :) Jag dör!
Det blev sen att gå ut på krogen, det var faktiskt roligt.
Eller, det beror på hur man tänker..
En av oss var full go och glad, lite för glad kanske ?! HOST*
En annan fick en smäll över läppen, som hon inte ens minns av vem ?!
Den tredje blev sur, men ingen aning om varför, men hon var aldrig själv?! haha
Den fjärde, hamnade i slagsmål, grät en skvätt, dansade och var allmänt full!
Men va fasen, vi hade roligt igår på hem vägen, så det är ingen större skada skedd! xD

Lördagen, då var det segt hemma i huset, vi var bakfulla och hungriga. Och det var också Sune, en liten mus som bodde under vårat hus, han åt frusen Billys! HAHA :)
Men lite senare kom vi igång och då blev det fullrulle, behövde inte ens åka buss in till Branäs, vi fick skjuts. Kommer in, Madde frågar desperat två killar om förfest, vilket slutade med att dom kände samma folk som vi ?! Hur ofta händer det ?! Det blev att gå ut på krogen, igen.. Men det bästa av allt var att det var den roligaste kvällen på länge, vi dansade och hade asroligt! shotade, drack och var glada.
Elin blev tänd på trummisen, medans Becca tkt keyboardsnubben var snygg...
Medans jag .. ?! xD

Jaja, det var lite om min nyårs helg. Det bästa ever om jag får säga det själv.
Borta bra men hemma bäst, för när jag kom hem igår, så satt min söta lilla Trolla och väntade på mig, som jag har saknat henne. <3

 
Fredagskvällen.. ?! ;O 

Tack brudar, big love to you ! <3





Men nu sitter jag här, och är bara trött och sliten, har haft Trolla inatt. Hon har vaknat fram och tillbaka. Fick sova en stund imorse iaf. För lite senare kommer Elin hit, och antagligen så ska vi börja måla hallen ikväll. Så den är förhopningsvis klar imorgon, så vi någon gång kan börja med köket, vilket jag fruktar kommer ta väldigt lång tid!
Nu sover äntligen Trolla, så jag kan börja bära lite saker och fixa innan Elin kommer. 
Sen blir det måla av ! :)


Elin tkr nog mer om att sitta vid datorn, än att hjälpa till att måla ?! ;)


Helt slut! Trött på livet efter att ha målat tre lager i sovrummet,
och lite där till på mig själv ?!


 Älskling ! <3 Glad när jag kom hem igår :)


Talk to you later ! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0