21 januari

hold my hand! (:

nu har jag varit hos vetrinären med trolla så hon har fått sprutor! stackarn.. haha (:
håller på att försöka plocka undan alla hennes leksaker, och alla mina kläder. så jag kan börja städa...
för igår hade jag ingen ork till att göra ngt, igår var min bästa vän min soffa!

jennifer kanske skulle komma idag... om hon nu får tag på en bil. skulle vara roligt om hon gjorde det. visa henne karlskoga! HA .

ikväll är man ledig, och det känns skönt. men nu är ju frågan den om man ska sitta hemma ikväll ,eller om man ska ut och dricka ngn öl..

vi var visseligen ute i onsdags, det var trevligt :) men jag jobbar ju delad tur imorgon, så vem vet vart man hamnar ikväll! :)

nej nu är det dax att ta fram dammsugaren ! :D



PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0