19 januari

heej !

var åter igen hos tandläkaren imorse. kommer nog bli så att jag ska dra ut tandjäveln. och det första jag frågade var om man kunde bli sövd. men icke!
efter det så blev det fika på stan för mig och jenny, vi delade på en club toast. jätte gott! :)

sen blev det att gå hem, där jag fastnade i soffan med en bok jag hittade, haha. råkade fastna i soffan i två timmar. 'och två timmar senare var boken utläst. så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
vänta på att elin och madeleine kommer.
såg på elins blogg att hon planerat chips, cola och godis. vilket inte är ovanligt! haha. men jag åh andra sidan har planerat att det blir en sväng ner till redbrick ikväll ist. se om det kommer ngt folk dit, och kanske ta en öl eller en drink..
ska försöka övertala madeleine att hon inte ska dricka så vi kan ta bilen ner, för det är väldigt kallt ute.

undra när man själv ska hitta en underbar kille, speciellt en sånn som han i boken jag nyss läste. haha! :)
men sen är det väl bara så att det är enbart där dom finns. i böker och film.

nej ni får ha det så bra, så ska jag mentalt förbereda mig för att helan och halvan ska komma.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0