18 januari

uch, den här dagen kommer jag aldrig att glömma.
vaknade vid åtta imorse av att morfar ringde och sa att vi behövde åka till vetrinären med Bertil. för han hade tydligen varit jätte dålig på morgonen.
det hela slutade med att min älskade bebbe dog idag.
det är fan inte rättvist att det här händer, att morfars enda hund ska dö. fy fan!!
bara fem år, dog av blodförgiftning...
kommer aldrig glömma dig.






men efter mkt om och men så fortsatte dagen, och det slutade med att jenny kom hit med kräftor, ost, bröd och sprit !
så vi har haft en mysig hemma kväll, lyssnat på musik, pratat och kollat på björn gustavsson. xD
fick ngt ryck nyss, och har diskat lite. haha. så jag slipper se det imorgon när jag vaknar!
imorgon blir det att gå upp tidigt, för jag ska på återbesök hos tandläkaren. kolla så att allt är bra med tandjäveln. känns iaf bättre, men det är väl på grund av alla tabletter. :)

nu ska jag och jenny kolla på en film, sen ska vi sova. :)






pusspuss och god natt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0