17 januari

hejhej!

uch, har jobbat hela helgen, har till och med hunnit att hjälpa till påredbrick i lördags !: )
men det har varit skönt att gå upp på morgonen och få ngt gjort, även fast jag ha gått hem och sovit i mellan passen :) har varit så trött efter feber och penicillin. men tanden är iaf mycket bättre så det är skönt, det gör bra ont på kvällarna och morgonen nu.

idag har jag varit iväg och jobbat ett pass, ska iväg vid sex igen och göra ngr timmar till. så tills dess så blir det att vara hemma, umgås lite med trolla, som äntligen harlagt sig och sovit.
hon har haft fnatt här hemma, sprungit fram och tillbaka över allt. tuggat på allt, vält ut vatten och mat skålarna. haha !

imorgon blir det att gå och fylla i tattueringen så den blir klar. (: men innan det så ska jag iväg och fika med pia :)

nej nu ska jag glo lite tv.

undrar när man får träffa sina andra halvor igen då.. !? börjar bli lite tomt här hemma utan dom.



puss !

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja det undrar jag med :O saknar dig!

2011-01-17 @ 15:58:30
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0