YOU MAKE ME FEEL !

hejhej hallå säger vi från riksbyggevägen ! :) haha.
sitter hos sara, i hennes sköna soffa. hon duschar, jag har lust att lägga mig och dööö en sväng :P känner faktiskt av gårdagen ikroppen idag. men jag tror inte att jag är den enda ?! ;)

igår då. åkte jag och sara runt i hennes bil och funderade på vad man gör en fredag klockan halvfyra...
det tog sissodär en kvart tills vi kom på det ultimata!
jo ni förstår att på fredagar klockan 15.46 då ska man åka till nöjesbutiken och hyra skräckfilm ! haha.
det var iaf det vi gjorde. åkte hem till mig och insåg att den var på spanska ?! ;O haha. men det gick att titta endå, sara var livrädd, medans jag var så trött och somnade till flera gånger under filmens gång.
men jag vaknade likförbannat varje gång sara hoppade upp i taket av filmen ! ´haha. så töööntig. men hon är söt endå ! :)

efter filmen var slut så hörde pappa av sig, så det blev att fixa sig lite för att sedan bege sig till redbrick och äta tacobuffé med hela familjen stålhammar + anders och brud :) det var mysigt, men det stora pluset var ju när elin traskar in och förgyller min kväll ! (:
vi slutade hemma hos pleple och det blev några öl där innan det blev tillbaka till redbrick och kolla om det var ngt folk där. och det var ganska hyffsat med folk. men vi bestämde oss senare för att gå till woodys ist.
där var det drag ;)
kanske träffade en och annan som man inte vill träffa när man är ute på pubben. men det gick väl endå!

det blev efterfest också, eller jaah de skulle blivit efterfest. men vi kom aldrig så långt. två sov på soffan. tre somnade i sängen. medans den sista kraken låg på badrumms golvet avdäckad. men han gick iaf en kudde och ett påslakan som täcke :) haha. kan inte varit skönt för hans kropp efter en natt på golvet!

idag på dagen så har jag varit på stan med elin och sara. kollade efter gardiner till sara, men hittade ingen lycka ! så vi gick till somhemma och fikade med jimmy och per. mycket trevligt om jag får säga det själv :)
som sagt så sitter jag jäkligt skönt i soffan hemma hos sara. får se om vi ska slänga i oss ngt att äta. annars blir det bara slapp tills man orkar sminka sig och klä på sig ordentliga kläder :P
sen ikväll så bär det av till Woodys pub och äta super god mat.
men det blir nog en tidig kväll för mig som det ser ut idag. för att imorgon ringer klockan kl 06,00 då är det bara att gå upp för att ta sig till jobbet :)

nej nu ska jag kolla vad sara hålls med.
men slänger ut lite bilder från en kväll hemma hos sara med mig sara och elin :P
som jag snodde från saras camera, eftersom hon är så seg och inte lägger ut dom ! :)



















Have a nice night ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0