bildbomb ! :)

haha, jag har hittat massa gamla bilder !! jag tror jag dör !
så jag är ju bara tvungen att lägga upp dom.
först kommer massa gamla bilder på hur jag har sett ut om åren! haha :)


sommaren 08 tror jag bestämt att det här är! (:


samma här! uppe på jessicas vind ;D

det här är 07 tror jag. fast är osäker.. det är iaf på min och malins tid! :)

09, mörkt och långt hår!!!


haha, och det här är sex år sen ! xD jag tror jag dör!

lilla smutsnosen anna ! :) <3

jag och sara i k-hamn många år sen ! <3

malin ! <3 som nu har blivit mamma! kanske världens bästa mamma ?! :)

sara och min älsklings äxza <3

fråga mig inte vad vi gör, tror inte vi själva vet det ?!


haha, kiiiiiim och jag i skolan ! :)

07 står det på bilden, kan vara mkt sant, för det är taget på österleden
med helena :D

malin <3

sara leker snygg eller farlig ?!

haha ! amelia (:

idaaaa hoooe !! :) <3

och sära med hennes fina miner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0