trött tisdag!

hejhej hallå ! :)

igår var underbart! med alla som jag älskar ! :) <3
elin kom bara lite senare än alla andra, men det blev riktigt mysigt när hon väl kom från jobbet ! (:
vi satt och pratade, och drack lite :p

idag där i mot, har vi inte fått mkt gjort!
vi åt frukost, madde åkte hem.
jag och elin drack kaffe, jag duschade.
elin gick till jobbet, jag tog med mig trolla och gick till pelle! (:

så nu sitter jag här, trolla och rocky går faktiskt riktigt bra ihop.
dom låg nyss och sov tsm :)
pelle dammsuger och har sig, poäng till han.
till skillnad från mig och det jag gjort idag.
jag har diskat och bäddat sängen. det var typ det jag orkade med idag (:

får se om vi kanske åker ut med dom små liven så dom får springa av sig lite innan det blir allt för mörkt :)
sen ska jag bara handla lite filmjölk till trollas mat.
sen tar vi nog alla kvällen !

imorgon hoppas jag att det blir ett besök till högåsen. då ska vi följa med elin till stallet igen och mysa hemma hos dom, så trolla får sitta och prata lite med tok pappsen där ute ;D som jag btw älskar ! :)


nej ha en riktigt trevlig tisdag allihoppa ! (:
för det ska jag ha!


guud så liten hon var där!


och nu en eller tre storlekar större !: )


PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0