trollis ute på äventyr !

godmorgon ! :)

igår kväll hyrde jag och elin film en skräckfilm. skullde det vara iaf. men varken jag eller elin tkt det var speciellt läskig. men sara som var med ibörjan, vågade inte ens gå ut till bilen själv. så jag fick följa henne ut till altanen :P haha. stackars sara som är sååå mörkrädd! :)
jag och elin kollade färdigt på mördarbäbisen... det var inte läskigt ngn gång tror jag. så det får fan 10-. haha!

sen var det bara att inta sängen för mig och äjlin :) kollade på johan falk och sov! <3

imorse ringde hennes mobil klockan 9. då var det bara att gå upp, klä på sig och sen gå ut i snö ovädret, elin skulle fixa naglarna, och jag tog med mig trolla till P. :)
vi har varit ute med hundarna så dom har fått sprungit runt ute vid näset, nu ligger trolla avdäckad på golvet efter mat och snöö.. :D

det blir bara att sitta här och ta det lugnt, tills vi åker hem till mamma och lämnar trolla och tar lite kaffe, för klockan halv fyra så ska jag till jobbet och göra ngr timmar där! :)

have a nice snowday ! :)



trolla har inte riktigt samma speeed som rocky.. men hon försöker iaf :)


kolla in den stiilen..  haha :)




Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0