the way you are !

god morgon mina sköna :)

idag har vi iaf kommit en bit på vägen här hemma, med städning osv. haha min lilla gos elin är underbar ! <3

det började med att mamma väckte oss med att släppa upp trolla i sängen där jag och elin låg och sov! så efter det var det bara att gå upp, plocka in lite mer rena kläder och sen gick jag och elin ut på en liten promenad med trollis :)
när vi kom tillbaka så har vi fixat med disken, plockat undan massa skit.
så nu duschar elin, så jag tänkte ta fram dammsugaren faktiskt :) yaaj !

elin ska jobba ikväll, så jag ska hem till P och mysa :) !
men vi får se vad jag och elin hittar på för bus innan hon börjar jobbet...
ngt måste det ju finnas att göra iaf :)


Elin, du är bästa  ! <3







PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0