som nalle puuh skulle säga ; tänk tänk tänk....

ååååh, varför finns det inte pengar så man kan åka på allt man vill ?
åååh va fan ska dom lägga saker och ting på samma jävla datum så man måste välja.
ooooch varför ska allt vara så jävla krånglig ?! ;O
jag får rent ut sagt panik.

jag vill på swedenrock, ska kolla vad lönen säger denna månad, men antagligen blir det att beställa en tre dagars biljett för 2200 kr. det skulle vara så underbart att åka dit så det finns inte.

men sen förstår ni så spelar kings of leon i borlänge på peace and love i sommar. som jag bara skulle göra allt för att få gå på. men självklart så spelar dom säkert sista dagen på hela festivalen. och det är enda dagen jag inte kan. för att min underbara vän jenny köpte biljetter till oss när jag fyllde år förra året att vi ska gå på iron maiden i göteborg det datumet. <3
för jävla jobbit allt ska vara hela tiden.
haha xD

sen har jag sett förstår ni, att kings of leon spelar i london i sommar. åååh gud vad underbart det skulle vara att åka dit ! att bara få se dom skulle vara guld värt. men det skulle inte förvåna mig om det är lagt samma datum som sweden rock. haha :)

nääe det var skönt att få klaga av sig lite.

har btw nyss varit på stan och fikat med jenny och elin :) kollat runt lite sen pussat av elin som ska till jobbet ! :D
nu ska jag slappa framför tv;n typ ööh...
heeeela dagen !!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0