onsdag !

hejhop ! :)

mysmys massa mys med mina loved ones ! <3

imorse vaknade jag av ett medelande om att jag skulle jobba lunch på redbrick. (:
det gjorde inte allt något, för det var blå himmel ute och solen sken!  blir på så väldans bra humör när det är sånt väder!
så jag gick upp fixade mig drack kaffe, och tog fram cykeln och cyklade till jobbet! vilket var väldigt skönt.
fast jag märkte att det fick gå riktigt sakta. för shit vad halt det var på vissa ställen! men jag kom både dit och hem hel och hållen ;D
här hemma satt elin och madeleine och väntade på mig. vi pratade lite innan dom skulle iväg och jobba båda två.
så jag och min lilla trollis ligger nu och slappar till tv;n. eller ja gör det och hon sover som en stock!

pratade nyss med världens bästa sara! vi ska ta en fika på lördag på stan för en gångs skull. tänkte ta med mig henne så hon får se lite annat än hennes jobb och lägenhet! ;D
GRATTIS till henne föresten, hon tog skoter körkort i helgen ! :) weeeiii ! så snart ska vi åka till borlänge och brumma ut i snön! (:
måste också komma på lite olika allternativ tills hon fyller år, för bruden ifråga är sur idag. så hon vill längre inte planera hennes födelsedag! så då eftersom jag är en sån bra bästavän. ska försöka fixa den mest roligaste dagen till min ängel så hon aldrig kommer att glömma hennes 20 års dag !:D

nej nu ska jag göra någonting...
tills senare när madde och elin kommer. då blir det säkert filmmys, eller pubben ? ;)





PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0