Madeleine

vart är du min underbara vän. (: <3
jag och trolla saknar dig här hemma!
nu får du ta tag i kragen och komma och hälsa på ?!
måste ju göra ngt någon dag? kanske åka till örebro, gå på bio?! äta mat.
bara mysa :)
love you ! <3




nej men hejhop ! :)
just nu sitter jag och trolla ute i högåsen i elins kök!
trolla sover som en stock. haha.
hon har träffat på mysan, som är elins katt!
mysan tkr inte om trolla. men trolla tkr om mysan ?! xD

nej nu ska ja försöka väcka trollis, som jag egentligen inte vill göra.
men vi måste faktiskt ut till stallet och ta hand om världens sötaste häst! :)

Pusspuss på er alla !:)

i love my Äjlin föresten ! :) <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

GOOODDDING! Jag saknar dig massvis, nästa vecka ska jag komma lovar jag! <3333

2011-02-12 @ 18:00:21
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0