lördags fest ! :)

hejhoop !! :)

nu sitter jag hemma hos evelina !
jag har gjort såsen till maten, sara står och fixar ewes hår :)
och snart så ska hon få göra ngt med mitt också, för att dölja min blonda utväxt, det går inte så bra ihop med det andra svarta ! :) haha.
Äjlin är ngn jag måste få kontakt med snart, och kolla hur hon har planerat sin kväll. eftersom vi ska upp tidigt imorgon, men jag är nog lite sugen på att gå ut.
men det tror jag allt att hon orkar med. annars så är det ju bara för könan att sova i bilen i morgon när vi åker till motala ! :)

nej nu ni, nu ska ja dricka upp min grogg. och sen äta god mat med massa härliga flickor ! :) <3

Pusspuss på er alla !: )



my best girls tonight ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0