jag undrar..

ibland kan man undra vilken jävla värld man lever i. jag blir så väldigt trött på det hela.
jag är så less på att se hur dåligt han mår. hur han går och tänker och tänker. får ingen lung och ro.
för att man alltid måste vänta och vänta, på att få ett svar som man verkligen inte vill ha.
och att se henne, som är världens starkaste i världen må dåligt.

JAG VILL INTE FATTA DE ?! :O

jävla helvetes skit...
jag skriver inte allt det jag vill säga. för det skulle väl bli en väldans massa prat om det.


men jag fattar inte ?! uch...




jag har iaf världens bästa familj, tror inte jag säger det så ofta, men dom är underbara.
mamma morfar och tobbe. jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dom! dom är mina klippor ! :) <3 älskar er.
 
nej nu ska jag ut och gå i det fina vädret med trollis ! sen vette fan vad det blir.
sara kanske kommer senare i eftermiddag och hälsar på efter hon varit i stallet :)





tja!

Kommentarer
Postat av: mams

Lilla gumman :( Det ordnar sig skall du se, oroa dig inte för mycket! Kramix// Mams

2011-02-09 @ 15:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0