Hundutställning Motala!

god kväll alla kära ! :)

vill bara passa på att tacka Evelina för den goda maten igår, och till er brudar som gjorde min kväll! (: <3
det enda som fattades var att madeleine var hemma i storfors, och inte med oss i karlskoga!
saknar min ena halva..

haha, imorse skulle klockan ringa halvsex ?! men ist ringde mamma 20 i sju ... ?!
alltså hade jag 20 min på mig att väcka elin snutt, och klä oss för att sätta oss i bilen som var inställd på motala för leonbergerspecial :)
tror det är så det kan gå när man är ute dagen innan? inte en gång till alltså ?! (:

men när vi väl kom fram till motala, så var det skönt.
massa med fina leonberger! :)
Lisbet och Tore var där också, men Godeman.. Monsters son. jätte söt, men han är ju lik sin pappa ;)

Gode fick en etta i sin klass, alltså Excellent i det nya ?!
ha var iaf jätte duktig och hamnade på andra platsen :)
Lisbet lovade att hon skulle skratta åt mig om jag inte fick Excellent på monster... inte snällt !!


när det väl var min och monster tur, var jag nervös..
men han skötte sig så bra min älskling, så jag är så stolt över honom! :)

han fick också Excellent, jätte bra kritik. men ett enda litet nedslag.
han var för tjock! hahah. så monster ska få börja träna och banta tills nästa utställnig kan jag lova! haha.

mamma var fotograf idag, där av dom halvtaskiga bilderna som kommer nu :)


lite monster mys !

monster son lite längre bort :)

jag undrar om vi alla kollar på samma sak ? :P

godemaaan !


1:a. plasering 2:a . gode ! :)

han kan om vi båda vill :)

där har vi mammas duktiga älskling :) <3





ända sen jag kom hem, har jag legat i soffan! men jag har iaf hunnit med att byta sänglakan.
ska snart ut på kvälls promenad med vovvsarna :)
sen en snabb dusch, film och sova ! :)


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0