håll i hatten!

när katten är lös, ska vi hålla i hatten. annars tappar vi den..

madde:
- vad heter den där suga suga låten ?

jag:
- aah men det började på M iaf.

elin:
- nu måste vi skynda oss så mjölken inte blir kall ?!

"jag fattar ingenting"




hejhej hallå iaf ! :) haha

idag blev det en tur ner till stan, beställde ett nytt kort idag, stort grattis till mig som inte haft ett på öh typ flera månader ! haha.
fick med mig hem fyra jätte söta stenar med text på. och en jätte fin ljusbehållare ?! haha. finns kort imorgon ! :D
fikade med jenny, hem till mig försökte sätta upp mina nya hyllor, gick inte bra, jäkla fucking vägg jävel!
madde och elin kom, vi åkte med elin till hennes jobb, sen åkte jag och madeleine till nobell för att jobba sista matchen för bofors hemma! var skit roligt!

men vem vet, kanske blir en hel sommar med jobb tsm madde ?! ;D

nu har jag och madeleine kört hem linda till storfors. varit hemma hos madde för att hämta kvitton och sånt. + en påse med kläder som jag ska kolla igenom nu..

good night säger vi från bregårdsgatan ! :D

PUSS



Kommentarer
Postat av: madeleine

hoppas det blir att jobba en hel sommar tillsammans ;) pusspårejjj <3

2011-03-01 @ 13:09:01
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0