good morning :)

hallåj ! här är man uppe och dricker kaffe klockan 08,33 ;D känns bra ?! hmm.. haha (:

anledningen till att jag är uppe så här tidigt är för att jag ska åka iväg med mamma och träffa valpar. monsters valpar. jag har inte hunnit träffa dom än. eftersom AnnaKarin bor en bit bort, typ 16 mil bort..
men idag, ska vi åka dit och hälsa på :) kommer bli super roligt!
kommer självklart ut med massa bilder sen när jag kommer hem igen !

. gårdagen med ewe, jah den var underbar. vi satt bara och pratade om allt och inget!
fick jätte god mat, taccos :D sen kollade vi på skräckfilm och drack ett glas vin.
men skräck film tror jag inte den klassas som eftersom den var mer sjuk. fy fan vilken hemsk film! UCH !
men ett stort tack till dig för en underbar kväll ! :) <3

gammal bild ! (a) haha

nej nu ska vi åka . hörs sen !!

PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0