fullt ös !

tjeenare på er ! ;)

ända sen jag kom hem idag har det varit fullt ös här hemma! :)
när jag hade kokat kaffe, så ringde louise precis i tid.
så hon matilda hennes underbara söta dotter och matildas noz kom på kaffe besök! :)
det ar varit unge överallt, det har varit hundar överallt! :) ajajaj, lägenheten är upp och ner vänd nu efter dom åkt! :)

haha, men trollis tappade sin första tand idag ;O stackare.. haha ! :)

nej nu har jag plockat lite efter dom åkt, så snart ringer väl sara, då blir det åka och handla, sen hem till sara för att få jätte god maat ! :) passar perfekt innan man ska till pubben och jobba :D

nej nu har jag faktiskt inte så mkt tid på mig känner jag, så jag slänger upp lite bilder, sen klä på mig innan sara kommer ! :)





PUSSPUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0