Fredag med Sara <3

hejhej god morgon på er alla pigga glada :D

nu sitter jag hemma och dunkar kings of leon ! :)
kollade på internett igår, finns knappt några biljetter kvar till swedenrock festival :/ och dom som finns har gått upp i pris till nästan 3500 kr, det känns så jävla illa att jag inte har sparat undan pegnar till något jag verkligen har viljat åka på. jag vill se OZZY !!!!
nej men med andra ord, om inte pappa har ngn extra biljett undanlagt, går jag nästan under...
men jag hoppas att sara kan lyfta upp min igen. och säga att vi åker till borlänge i sommar, kör festival hel ut !
stå och rocka till kings of leon ! stå och lyssna på heelt sjukt mkt annan bra musik. och bara vara ! bara vara som vi alltid förut har varit. bäst på fest tillsammans ! :) haha.
kommer aldrig glömma 2009, peace and love med sara. vilken underbar människa hon är.
jag minns all musik, dom mest roligaste stunderna :)
. jag blev voldtagen i halsen,
.tappade rösten, vilket sara tkt var fuskigt, för hon var inte ens hes. och låt mig säga att det skulle jag gärna slippa, medans hon gjorde allt för att försöka bli det ! sköna älskade vännen ! :) <3
.sara skrattade i fem timmar i sträck. hade halva campingen som jagade henne runt överallt ! :)
. ringde till sin mamma och sa att hon mådde dåligt och ville hem, fick till svar att hon kunde ju iaf stanna en dag till. med tanke på att det var hennes födelsedagspresent :P haha
.jag slog knät ur led. missade mötley crue.. ?!
.sara blev svartsjuk..

haha det var så mkt som var roligt den veckan så det går inte att skriva upp allt. så med tanke på det, och att det kan bli minst lika roligt iår om vi skulle åka. så tror jag inte att jag är speciellt ledsen längre om ja skulle missa swedenrock iår. om ja skulle missa ozzy, har man aldrig sett ngn. hur ska man då kunna sakna det !?

nej nu ska jag sluta skriva massa skit, och sätta mig i bilen med mamma och åka och köpa shampoo till trolla. för hon ska badas idag. ska bli intresant och se hur det går. ska försöka ta lite bilder och lägga ut sen! :)








Kings of Leon - Be somebody ! <3
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0