börje

idag så har trolla varit med i biltvätten ! haha. hon tkt nog att det var bra konstigt att sitta inne i en bil.
när det var vatten och massa roligt utanför ! :)
hon tyckte nog också att det var konstigt att åka i bilen när jag körde, när hon såg mig där, och inte klappandes på henne ! :) så söt är mitt lilla troll !

var ute på promenad med evelina förut, även fast jag trodde jag skulle frysa fast, så gick det bra ändå ! :)
vi värmde oss lite i solariet innan vi gick hem igen. jag stannade tills hos P tills elin kom. och sen fick vi skjuts till nöjes för att köpa på oss lite godis, så nu ligger vi hemma i varsin soffa och har ätit godis och kollat på tv!

blir snart att gå in och lägga oss, för jag är trött och har ont i huvudet. och så ska vi upp tidigt imorgon för att åka till ikea ! WooooooopWooooooooop (:

hittade ett gamlat kort på jalle i mammas mobil, och nu menar jag den stora jalle, hunden..
som vi hade hemma för ett tag sen, men nu bor han hos en underbar familj med en annan hund barn och har det allderles underbart !:) men han är fortfarande söt, och jag gillar honom skarpt ! :)


goooood night !

PUSS




inte för han syns så bra.. men vi busar iaf i soffan när han var hemma och hälsade på sist :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0