bio

bion igår då !
den var riktigt bra och man fick sig ngr gooa skratt! själva 3D efekten vette fan om den skulle vara bättre på en actionfilm ist :)  men i helhet så var filmen underbar ! :) så jäkla klockren när han kommer till småfolket! den måste ni se. jag saknade själv elin där bredvid mig i salongen. haha. när det kom upp vissa roliga saker, saknade jag att ha henne att slå på kolla på sen dö av skratt!  haha xD

det blev kinamat innan på kinamuren också, det var jätte trevligt, och hur god mat som helst. måste åka dit nästa söndag ?! ;) haha!

har nyss vaknat nu, dricker kallt kaffe, eftersom jag glömde att dricka det när det var varmt.
madeleinehörde nyss av sig, och frågade om jag hade glömt av att vi skulle jobba ikväll, haha !
det skulle ju vara lite klockrent om jag glömde av det ! :)
så ikväll blir det att jobba på sista matchen som bofors spelar i nobelhallen ! :) hps det blir skoj :)
nu ska ja se om camilla är upplagd för ett besök av mig och trolla ! (:
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0