ägg!

ägg förstår ni det är tydligen svårt att få tag på när man bor ute på landet?!
men jag trodde att det var tvärt om.
men min kära vän elin ville att jag så snällt skulle köpa med ett paket ägg hem till henne när jag senare ska åka dit. så då får jag väl bestämt göra det då ! :) haha xD

God morgon föresten på er alla ! (:
det skulle vara riktigt gott med frukost idag känner jag, men frågan är ju bara om man orkar fixa det!
kaffe, det är det som står på första plats på listan iaf!

jag har liksom kommit på typ nu, att snart då är madeleine klar till att flytta in i sin lägenhet.
som ligger inte alls långt ifrån mig! :D
det värsta är att det är nästan krypavstånd från oss till varandra! ööh kanske inte slutar så bra i sommar ? ;) haha  xD
men gud, jag och madeline pratade lite här om dagen. och det känns så roligt att vi har bestämt att vi ska ner till strömstad över midsommar ! (:  <3 kommer bli helt underbart. skulle bli ännu bättre, om det liksom kunde vara som så att elin kunde följa med !
denna sommaren missar jag Swedenrock som sagt! men det kan nog lyftas upp av mkt annat!
strömstad, och jag bara vill till borlänge och se kings of leon, eller så kanske det blir en kort tripp till london och gå på dom när dom spear där ! :) haha. ja ngt av dom hoppas jag på att det blir iaf ! :)


nej nu babblar jag om allt och inget. nu ska ja sätta på kaffe !
sen så ska jag ut till högåsen till min elin söt nöt ! <3




PUSS

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha ja det där med krypavstånd kan sluta illa ;) haha men vi får väl se.



Längtar som tusan till strömstad! :) <3

håller med, vore super bra om Elin kunde följa med! :)

2011-02-16 @ 13:20:52
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0