3 februari

Hallå ! :)

det blev ingen myskväll igår, och inte heller att gå till pubben och ta ngn öl.
nej utan jag fick jobba kvällen ist. så det blev dubbelpass på redbrick igår. men det gick ganska bra ändå,
hyffsat med folk. och så kom ju madeleine och elin och höll mig sällskap :)

när jag kom hem så slocknade jag direkt. och det var skönt. vaknade inte förens vid halv elva och gick ner och hämtade trolla. som bestämt när hon kom upp öppnade dörren till sovrummet och hoppade upp i sängen och väckte madde och elin! haha :) snällt sätt att bli väckt på ?! ;)

efter lite frukost, kaffe och cigg blev det att åka ner till bjöön på nu eller aldrig och fylla i min tattuering! :)
och det blev suuuuper bra ! :D jag är jätte nöjd, och det tror jag björn är också, för den här gången gjorde det ont, jävligt ont på vissa ställen. men då log han bara och sa att då gör han rätt! (:
efter det var färdigt, så sa jag att han ska komma hem på fika ngn dag, så han får träffa min lilla råtta innan hon blir en stor tjej.

när bläcket var färdigt, gick jag och elin ner på stan. tog en fika pratade massa skit och kollade i affärer.
och madeleine !!!! hon köpte nalle kortet på tobaksaffären :) hahahah. jag var nära på och döööö !! xD

nu sitter jag hemma, har bytt lite kläder osv. tänkte gå ner till nöjes, steka lite och sen gå till P. :)
imorgon får vi se vad som händer...
men jag och mamma ska iaf bada trolla och se till så hon blir ren och luktar gott ! :D

nej nu har jag inte tid med detta längre, och säger byebye.

ett stort tack till dig björn för idag ! :)



PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0