<3 dag ?!

vi bryter mot trenden, vi är inte med våra pojkar denna dag.
denna dag så befinner vi oss hemma hos mig, eftersom jag är så snäll så bjuder jag på mat ikväll till mina underbara vänner ! :)
det blir madeleine, ewe och jenny som kommer hit ikväll på lite mat och mys ! :)<3
stackars min älskade älskade älsklings elin som måste jobba!
men ja vill fortfarande do elin ;) hihih (a)

nej men ikväll blir det mys, mat och lite gott vin :)
madeleine kommer om en timme, så efter det blir det att åka och inhandla massa saker ! :)
sen hem städa lite, och börja med maten !

fikade nyss med mamma tobbe och pelle :) !
tobbe hade varit iväg och köpt fikabröd, mumms !
fick också väldigt fina blommor av bästa mamma och tobbe :)
hihi.

nej nu längtar jag efter madeleine ! :) och resterande av brudarna <3







PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0