27

Söndag ! :)
idag är det en trött söndag, men det är ganska skönt att det inte beror på att man har varit ute och ligger hemma bakfull. jag är bara trött, har jobbat hela helgen på pubben. men det har varit roligt, har inte jobbat en hel helg på hur länge som helst ! känns jäkligt bra. :D
igår var det inte super mkt folk, men en del. så allt gick väldigt bra, i fredags där i mot så hade vi fullt nästan hela tiden:)
efter jag slutade gick jag och köpte mig en pizza och gick hem till P och åt upp den, och tvär somnade efter det! :)
idag, gick upp ur sängen stax innan ett ! haha (: illa.
men har bara suttit och kollat på tv tills nu med kaffekoppen i handen.
vi har iaf bokat bio idag, så ikväll ska vi åka in till örebro och gå på Gullivers resor, i 3D. har faktiskt aldrig varit på 3D bio, så jag hoppas att det är bra, och att filmen är super! :)
filmen börjar kvart över nio, så det blir väl att äta lite mat innan.
tror att vi ska bege oss till mamma om en stund, så jag får byta kläder och plocka undan lite hemma! :)

dagens låt ! :)
Rihanna - S&M ! :)
väldig skön att dunka när man ska vakna till och bli pigg ;D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0