26

hallåååååå kaj !

nu tänkte jag bara lägga upp och visa lite av det jag köpte igår på ikea :D

skohylla :)

 min söta lampa till hallen !
en lika samma ;) fast lila och den befinner sig i mitt sovrum  :)
tvätt "hink" som både jag elin och madeleine har samma av !

 två st att ha kaffe och te i.
 en liten till socker :)
och en jätte söt ljuslyckta :)
köpte massa annat smått som ljus och filtar osv. men orkar inte fixa in allt ;) haha.




jaja, inatt kunde jag inte somna förens vid fem, även fast jag var död efter jobbet !!
så jag kollade på mean girls, och efter det satte jag på johan falk, vapenbröder.. det somnade jag till. det gö jag allid ! :)

imorse vaknade jag vid halvelva. kollade bredvid mig, där låg sötelin ! <3
efter en stund så hörde ewe av sig, så blev att klä sig och gå ner på stan.
fikade på som hemma.
och hittade jätte söta ringar och örhängen på hm. :D






sitter just nu hemma med färg i mitt hår ! så underbart att få bort den hemska utväxten :P
men färgen jag valde är väldigt röd, kommer nog inte bita på mitt svarta/mörkbruna så mkt.
men min helt vita utväxt kommer nog bli knallröd ! hahha xD ner i duschen nu och se resultatet sen ! :)


nej nu dusch fix, sen ner till pubben och jobba lite ikväll igen ! :) waaaoo !

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0