24 februari

god morgon ! (:
sitter nu med kaffe i min hand, skräll.. ?! :O haha
vaknade upp utan elin imorse, men föresten så somnade jag utan henne igår kväll. haha :)
hade lite mys med P igår ;)
idag är en väldigt oklar dag. ska madeleine komma och stanna, eller ska hon inte komma och stanna ?!
ska elin få hjälp med gubben imorgon eller ska  hon inte få hjälp med gubbe.
kommer elin eller kommer inte elin. haha xD
nej jag bara skojar lite med er, hela mitt liv kretsar inte omkring elin och madeleine !:)
jag ska iaf hem om en liten stund, då ska ja ta mig ann att ringa bemanningen. busa med trolla.
träffa mamma lite. :) kolla på ikea om vad man ska inhandla där :)
och kanske beställa gardin till sovrummet ! :)

nej nu blir snart mitt kaffe kallt. så ska fylla på det, och sen ta en cigg! mumms..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0