23 februari

hejhej hallå :)
gaaash villket skönt väder det var idag på dagen ! :)
passade på att ta en promenad med min tjocka vovve monster i solen :)
väldigt mysigt, tror till och med han tkt om det.
och vi avslutade det hela hemma hos jenny med kaffe och macka.
efter en stund kom monsters absoluta favvo i denna värld, romeo.
som bara satte sig ner på golvet och fick hela monster i knät :) så gooa !

sen blev det hem gång med monster så att matte fick passa på att vila lite innan jag skulle iväg till jobbet och göra ngr timmar :) känns bra.
fick också reda på att jag ska jobba hela helgen på pubben, awsome ! (:
även fast helgplanerna blir lite åt sidosatta...

men nu gör jag inte så mkt annat än att vänta på mat från P :)
ska passa på att hoppa in i duschen nu innan det är klart!

vill också passa på att skriva grattis till min pappa som fyller år idag, 45 ?! ;O haha
han är snart gammal gubbe, väldigt nära 50 år nu :)
men ett stort grattis till Thomas Stålhammar på din dag! <3




en liten monster bäbis :)



en till sötnos :) <3



haha. monster och romeo :)

tjaaråå !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0