22 februari

god morgon typ..

nu har jag varit och följt elin till hennes jobb, sen tog jag en snabbis och solade lite, syns fan inte..
men man kan ju alltid hoppas att det börjar synas lite brunhet snart ! :) haha.
efter promenaden fram och tillbaka så sitter jag nu hos min älskade jenny och dricker kaffe ! (: <3
fick nyss rostadmacka med marmelad :) gott!

snart ska jag hem igen, byta kläder och sätta mig i bilen med mammsi. för vi ska ner till sjötorp och hälsa på.
tror jag ska sno en av lisbets leonberger och gå ut och ta en långpromenad där nere. för det är så fint där :)
elin kommer till mig ikväll igen efter hennes jobb! (: love that ! <3
och på torsdag är trion tillbaka för att då kommer dom båda.. elin och madeleine alltså !

nej nu ska jag vara social mot jenny sen hem ! :)





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0