21 februari

hola amigo"s" :D

högåses rockar.. men mer om det sen !
nu ska ja gå igenom helgen lite lätt (:

Lördag

som sagt, jag och mamma åkte ju iväg till AnnaKarin, som har monstervalpisar ! :)
åh jag måste bara säga att dom var så söta så jag ville inte åka där i från..
vilket jag var tvungen till, eftersom jag nästan var efterlyst hem i från av alla. (:
för det skulle ju bli fest, hemma hos mig!
så jag har en fråga... var det roligt ? och, vad fan hände i lördags ? ;O

det enda jag vet är att mamma och tobbe sa att vi sjöng illa, det lät som det hade varit elefanter på övervåningen. och elin sa i söndags att det såg ut som det hade varit fest för kanske 20 st men vi var bara fem ?!   men roligt hade vi, med tanke på bilderna som fanns på madeleines blogg.. haha.
jag snodde faktiskt ngt så ni ska få se hur man gör en fest på fem tjejer riktigt rolig! xD

Söndag

igår, så vaknade jag upp, ville inte vakna upp. mådde piss! dööööööööööö gick runt i mitt huvud! haha :)
jag fattade knappt ngt, tror inte jag har varit så full på ett bra tag. stackars P !
men efter mycket om och men så kom jag upp ur sängen, på med kläder tvätta av mig sminket och gå ner och sätta mig i bilen med elin och hennes bror emil. för vi skulle till stockholm för elin skulle på arbetsblahaa..
vägen dit, uch ! tills jag fick mat i mig. då kunde jag inte på ngt sätt sluta dra dåliga skämt, som självklart bara jag skrattade åt. men jag "fattar ingenting.." haha ! men sen tog vi en brejk, japp !

efter stockholm, åkte vi hem till mig så jag ficka duscha, och emil träffa trolla, och elin träffa monster...
sen bärde det av till högåsen, där det blev kvällsmat, film och sen sova med myselin ! :) <3

today, it's måndag ! :)
haha, och vi har inte gjort mkt mer än att äta frukost och varit i stallet!
nu snart ska vi duscha, sen äta mat, och sen vidare in till stan, elin ska jobba och jag, jaah jag ska städa efter helgens fest, och mitt damp på kläder i mitt sovrum!

have a nice day ! :)

Pusssssss






jaah glider..



i am crazy, but everybody likes me ! :D









och där hade vi lite bilder på dom små söta bäbisarna :) <3 i love them !
nu kommer lite snodda bilder från i lördags ! :)




äjlin goes öööh.. söt ?!

elin.. inte okej.. jalle får inte dricka !!

frågan är.. fråga inte !!

åter igen, jag älskar elin ! haha !

it's my girls, and i love them anyway... :) <3

Alexz, Madde, Elin ! där har vi kärlek..

åh jalle !



Kommentarer
Postat av: Madeleine

du har snott mina bilder din jävel ;) haha! love pårejj <3

2011-02-21 @ 14:50:41
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/
Postat av: jenny

sv; jaa visst är hon :D och jäklar vilka goa leonvalpar! :D

2011-02-22 @ 11:18:10
URL: http://trolllbolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0