1 febuari

jahop, en dag som idag. det är den här dagen i hela mitt liv hitills som jag nog inte gjort någonting alls. känns ganka meningslöst faktiskt. haha xD

men nu är jag på språng, nu ska jag iväg och sola för en gångs skull, sen upp och säga hej till pelle.
för att senare dra vidare till elins jobb för att möta upp henne. så hon slipper gå helt ensam hem till mig.
här hemma ska vi nog bara ha lite mys ikväll, eftersom att det inte händer så ofta längre att hon kommer.

fick också reda på förut, att imorgon, då jäklar kommer madeleine hit ! :) waaaaoooo!!!
kommer bli kul, träffa den könan ett tag, får se vad vi hittar på innan hon ska iväg till hockeyn och jobba ! :)

nej nu ska jag gå och sola, och drömma mig bort till varmare länder.


chaaoo !!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ska bli så jävla underbart att träffa dig igen bruden! har massa att berätta <3

2011-02-01 @ 20:26:12
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0