T <3

Så som ska va' bra, så som det ska va'
du längtar efter lyckan men gör ingen djävel glad
och det dom sa var ditt hem det ser du aldrig till
för du slutar sällan kneget före fem


alltså nästa helg, den är underbar för mig, då kommer T hem <3
som jag har längtat!! hon stannar nästan i en vecka, så då ska hon hem till mig på massa mys och grejer :D
det behövde jag nu kan jag lova.

nej nu har jag bäddat rent i sängen, plockat undan massa skit.
imorgon blir det långpromenad med hundarna, sen städning så det ser ut som att man kan leva här.
sara kommer imorgon föresten, hon ska börja riva tapeter och spackla i köket ! känns underbart att det börjar gå mot rätt håll iaf :D

nu blir det mys med trolla sen sova, ifall dom ringer imorgon bitti igen om jobb! :)


Kan du inte se att dom gråter leende,
att dom lever, döende?

puss puss godnatt !




godnatt puss på trolla, syns knappt men henne tunga syns allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0