fredag&sara<3

det är fredag jag sitter med ett glas vin i handen och är hemma hos sara! dagen kan inte bli bättre ! <3

i ska måla påskägg, om vi nu kmr så långt ?! haha.
vi skippade maten iaf, ingen av oss var hungriga.. (:

nu inväntar vi madde och ewe.




haha.
åkte bil med robin förut, åkte förbi när folk spelade golf.
jag; ååh jag vill också spela.
robin; men du är ju bara ute efter bollarna ?!
hahaha xD jag skrattade så jag dog!
hittade också en anteckning på mobilen, som är från branäs, haha. måste bara skriva vad det står hade helt glömt bort det.
becca; - det läcker här, det är duschen!

elin; - en älg i bali?

alexz; - håll i hatten!
har jag någonsin sagt att jag är frisk ?!
madde; - döda mig om jag är lika dum som vanita. duken är genomskynlig.


Puss !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0