but why?

asså, vissa människor.
jag är så glad över dom jag har, älskar dom, the rest go to hell !!!!!
jag brukar inte flippa, men ser jag... jag önskar att jag fick slå ner dig i skorna.
but fuck it !


jaja, idag blev det inte mkt gjort, var på 50års fest hos robins mamma, det var jätte mysigt.
god mat och en del alkohol ! :)
efter det blev det att möta upp jenny på redbrick, snackade lite sen kom sara och mötte upp oss!
älskar er ! <3

efter jenny drog från pubben drog jag och sara till wodys :) det var bäst! :D
min bästa påsk!
men den kunde varit bättre .. .. ..



jenny ! <3 hahah

han gör ngt ? konstigt i vanlig ordning..

bandet ägde faktisk, lätt värt pengarna ..



nej nu sitter jag hemma, ska snart tänka på att lägga mig, men jag somnar väl inte innan fem som vanligt..
imorgon väntar hela lägenheten på storstädning.. UCH !!!!


puss på er alla !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0