7.

gash ! fint väder. så jag följde med mamma och morfar ut i gropen imorse med hundarna !:)
underbart!

jäkla mortion att gå runt där, haha!
bilder kommer sen på knasbollarna ! (:

nu har jag och mamma varit iväg och köpt färg, för idag ska sara måla taket! weeeiiii.
världens bästa sara jag tror!

ska jobba på redbrick ikväll, skönt! så tänkte bjuda sara på lite mat där faktiskt ist för att laga mat hemma (:
nu tänkte jag byta kläder och gå iväg åh sola!
sen hem och kanske dammsuga lite, så det inte blir massa hundhår i taket. haha


föresten, jenny har beställt biljetter till eric clapton till oss nu !!!!!!!
jaaaaayyy !!! kommer bli guld värt, tack jenny! <3

Layla, you've got me on my knees.
Layla, I'm begging, darling please.
Layla, darling won't you ease my worried mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0