3.

god morgon! "klockan halv ett?!" haha, det förtjänar jag kan jag lova!

är så jävla trött efter helgen så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jobbat upp tidigt varit på hundutställning och åter igen jobbat! (: jaja känns bra att man har haft fullt upp utan att supa sig i bitar!

igår gick skit bra på utställningen :)

Trolla blev bästa valp av leonbergerna :D och sen blev hon tvåa av valparna i hela gruppen.
hennes första och hon var super duktig! big kiss to my love ! <3

och Monster kom självklart etta av alla vuxna leonberger, och kom etta av alla sen i gruppen! haha :)
så vi skulle gått vidare och tävlat mot alla andra ettor ur dom andra grupperna, men som oturen var så var vi tvugna att åka hemåt, för att jag skulle hinna till jobbet!
men en sak, mina vovvar äger! :D

det blev att duscha av sig all hundår på jobbet, sen fullt ös, jobba jobba jobba.
hem, tvär däckade i soffan framför criminal mindes. känns underbart att få sova lite kan jag lova.

just nu sitter jag och kollar på tobbe, som är överlycklig att han har fått viasat.
ska försöka vakna till duscha, och på med myskläder, och det är det enda jag ska ha på mig idag, för jag ska ta mig fan inte göra ett skit!
nu ska jag och tobbe kolla på it's complicated.

See yaah !


och där kom trolla etta av valparna ! blev jätte lite kort, och dm som blev är dåliga! lite synd..


min lilla fjant ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0