24.

your kiss is cosmic, every move is magic



hps alla har haft en bra påskhelg, för det har jag, även fast den tillbringades på jobbet.
den enda jag hoppas är att det är lika fint väder nu till veckan som det har varit.
för då tänker jag inte göra mer än att vara i solen :)


var faktiskt på wodys igår, efter jobbet. det var helt okej. men var väldigt trött, så jag kanske inte var så social som jag brukar! haha :D

idag är det söndag, tänker inte göra mkt mer än att slänga min in i duschen gå till robins mamma och säga grattis, sen bara ta det lugnt ! :D

nej gash, nu ska jag sätta mig i solen ! :)


PUSSSS


Kommentarer
Postat av: anonym

Du är så jävla vacker du vet det va ?

2011-04-24 @ 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0