19.

I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chapstick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it

haha, eller vad säger du sara ?! ;D

god morgon på er alla ! dom flesta har väl nyss vaknat till ?
men jag var uppe innan sex i morse, fixade kaffe till min sara. haha.
bortskämda brudjäkel! (:

men sen gick jag och la min och sov igen när hon åkt till jobbet.
så gick upp vid tio, har suttit i solen och drukigt kaffe, ska ut snart igen.
jag bara älskar solen!

ikväll blir det att jobba stallyktan !

hopp nej nu ut på altanen igen ! :)

PUSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0