16.

Bara jag får ha mitt ansikte kvar,
Dolt i min älsklings vrå.
Jag är en tvivelaktig figur,
duger ej mycket till.
Bakom ett hörn står döden på lut,
han tar mig när han vill.
Somliga går med trasiga skor,
tills dom har slutat gå.
Djävulen som i helvetet bor,
får sig ett gott skratt då.


typ trött! typ bakis. undrar fortfarande vad som hände med tiden igår..
allt gick snabbt, vart fulla. haha ! skräll, att man alltid ska bli så full när man dricker med sara? fattar inte..

jaja, det blev varken laga mat eller måla påskägg igår, det blev grogg och cider ! haha.
det blev inte bara en hemma kväll, det blev att åka in till örebro och gå på strömpis med sandra. <3

just nu sitter jag här, är rädd för att kolla internetbanken..
funderar på mat, men det pallar jag inte, funderar på att gå och sola.
ikväll är det iaf jobb på pubben hemma i stan ! YES, hps det blir roligt :)









puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0