14.

Minns det som igår
Första gången du log
Som om jag snubblade pladask
På marken och bara dog


ajfan, glömde visst av gårdagen.
var ute och fikade med Jenny, Natta, Romeo och Fredrik. det var riktigt roligt att träffa dom, bra längesen nu:)
efter det drog jag till björn, haha. så jävla slut människa, men jag gillar han endå! xD
vi tog ngr cider, sen gav jag upp.
hemgång, hände inte mkt mer hemma än att monster snarkar ;O haha.
fan två nätter i rad nu, vette fan om jag ska köpa sånna plåster som det finns till människor och sätta över nosen på han ! haha :)

nu blir det kaffe och ännu mer kaffe, ut och gå med trolla, sen hem och städa. UCH hur dte ser ut hemma.
ngn som städar för pengar ? haha.
mer vet jag inte vad dagen bjuder på, kanske ska gå hem till sara och hälsa på, hon har tvättdag idag :D


Puss ?!




älsklingen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0