12.

Walk you home to see, where your livin' around, and I know this place
Pour yourself on me, And you know I'm the one, that you won't forget
kings of leon - pickup truck <3




kom nyss hem från jobbet, YES ! :)
gick bra, jobbade med ola, mkt taco gäster så allt var lugnt.

har faktiskt inte gjort så mkt idag mer än att jobba, var hemma innan jobbet, fick besök av elin och madde <3
fixade mig lite, sen iväg till bussen och jobba! (:

nu sitter jag iaf hemma, lyssnar på musik och ska ta en cigg, för det är jag värd !
ska försöka ringa malin imorgon, se om man kanske ska försöka träffa henne <3


typ kyss mig.



Kommentarer
Postat av: anonym

snygg :$

2011-04-13 @ 04:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0