11.

I can do it like a brother
Do it like a dude
Grab my crotch, wear my hat low like you


UNDERBART VÄDER !

dagen har varit underbar, trotts enbart två timmars sömn ..
åkte in till örebro förut med robin, köpte en ny lampa på ikea, eftersom jag slog sönder den andra sist,
så jag tror elin får komma och sätta upp den, för hon verkar vara den enda som klarar av sånnt ! :)
sen släppte han av mig i stan i örebro, där jag blev hämtad av jenny.

vi åkte till kumla hem till ida, hämtade henne sen in till stan igen, gick runt och kollade och sen lunchade vi :)
första fikan på uteservering, känns underbart att sitta i solen med underbara vänner och bara prata !

sen blev det vidare till stallet, skrev i mina timmar och satt och pratade lite, ska jobba imorgon ! YES ! :D

nu är jag hemma, sköööönt !
ska bara sitta och ta det lugnt, sen kommer jag antagligen somna som en stock.
hps på lika fint väder imorgon som det var idag! :)

PUSSSS



ge mig typ festival, typ swedenrock med underbara människor ?!
haha, var nog galet full när jenny fick in denna bild från SRF i sommras ..








Kommentarer
Postat av: Anonym

du rör inte lampan! leave it to me ;) <3

2011-04-13 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0